Forum Twierdza Zaknafeina
Twierdza wyobraźni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Atuty dla paladynów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Akademia techniki nowoczesnej
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Podmroku

PostWysłany: Czw 15:53, 31 Maj 2007    Temat postu: Atuty dla paladynów

Atuty dla paladynów Starego Zakonu
Poniższe atuty są dostępne tylko dla paladynów Starego Zakonu.

Aura Starych Bogów
Starzy Bogowie, niedoceniani przez paladynów Nowego Zakonu, ciebie obdarzają swymi szczególnymi względami i pokazują, że można przeciwstawić się technologii.
Korzyści: na okres 1minuty na 2 poziomy możesz użyć magicznej aury, która daje ci redukcję obrażeń przeciwko broni palnej i innej broni nowoczesnej (np. przeciwko ładunkom wybuchowym) wielkości twojej premii z charyzmy podniesionej do kwadratu.

Przeklęta technika!
Technologia jest zła. Argumenty przeciwko niej mnożą się w twojej głowie, a gdy widzisz kogoś z rusznicą budzi się w tobie niechęć, często przechodząca w nienawiść.
Korzyści: zawsze, gdy walczysz z kimś posługującym się nowoczesną techniką lub z kimś, o kim wiesz, że jest technologiem, masz premię +1 do testów ataku i obrażeń.
Wymagania: ten atut można wziąć jedynie na pierwszym poziomie

Święta nienawiść
Technologia to wcielenie wszelkiego zła. Przeradza się w fanatyzm w jej zwalczaniu i niepohamowaną rządzę jej zniszczenia.
Korzyści: raz dziennie, na okres rund równą twojej premii z charyzmy plus 3, możesz zadawać dodatkowe k6 obrażeń wszelkim technologom i osobom posługującym się technologią.
Wymagania: poziom 6+, atut Przeklęta technika!

Fanatyzm
Technologowie są dla ciebie tak samo źli, jak diabły i demony. Nie masz dla nich litości i wierzysz, że zabijając czynisz świat lepszym i oczyszczasz go ze zła.
Korzyści: możesz wykorzystać Ugodzenia Zła przeciwko technologom i osobom posługującym się technologią.
Wymagania: atut Przeklęta technika, atut Święta nienawiść

Aura ochronna
Paladyn Starego Zakonu walcząc ze złem (w tym wypadku zło rozumiane jako istoty naturalnie złe, np. demony, lub technologowie, jeśli paladyn posiada atut Fanatyzm) może otoczyć swoje ciało mistyczną aurą i wspomóc towarzyszy.
Korzyści: na okres rund równy swemu poziomowi paladyn może otoczyć siebie i wszystkich sojuszników w promieniu 9 metrów magiczną aurą, która daje mu premię do pancerza równą premii z charyzmy, a sojusznikom połowę tej premii.
Wymagania: poziom paladyna 9+

Porażenie heretyka
Twój fanatyzm w zwalczaniu technologii wyniósł się ponad zwyczajną nienawiść. Graniczy z niemalże boskim gniewem.
Korzyści: możesz obrócić moc nakładania rąk przeciwko technologom i posługującym się technologią, by zamiast leczyć zadać im obrażenia.
Wymagania: atut Fanatyzm

Atuty dla paladynów Nowego Zakonu
Poniższe atuty są dostępne tylko dla paladynów Nowego Zakonu

Dyplomata
Paladyni Nowego Zakonu są wytrawnymi dyplomatami, są z tego szczególnie dobrze znani. Ćwiczą się w tych umiejętnościach, a niektórzy osiągają w sztuce konwersacji prawdziwe mistrzostwo.
Korzyści: premia +2 do blefowania i dyplomacji

Poinformowany
Paladyni Nowego Zakonu, by służyć ojczyźnie, muszą mieć rozwinięte kontakty i techniki zbierania informacji, nawet te mniej chwalebne.
Korzyści: premia +2 do zbierania informacji i czytania z warg
Wymagania: atut Dyplomata

W interesie ojczyzny
Paladyn działający dla dobra swojej ojczyzny działa dużo skuteczniej dzięki motywacji i patriotyzmowi.
Korzyści: paladyn używający umiejętności opartych na charyzmie w interesie ojczyzny może podwoić swoją premię z charyzmy.

W imię kraju mych ojców
Paladyna Nowego Zakonu bardzo trudno sprowokować do walki i jak powszechnie wiadomo, musi być ważny powód, by walczył (choć czasem dzięki różnej interpretacji zagrożenia kraju da się to zmienić). Jednak ty w razie zagrożenia swego kraju bądź jego obrazy (np. przy pojedynku) możesz dokonywać cudów odwagi.
Korzyści: możesz poświęcić jedno Odegnanie nieumarłych, by przez liczbę rund równą twojemu poziomowi dodać premię z charyzmy do ataku i obrażeń. Musisz jednakże mieć ważny powód, by użyć tej zdolności - zagrożenie kraju bądź jego obraza.
Wymagania: poziom paladyna 6+

Patriota
Paladyn Nowego Zakonu, mimo działania dosyć nieczysto w niektórych okolicznościach, przede wszystkim jest patriotą. Dlatego bogowie mogą wybaczyć pewne jego grzeszki, widząc cel, który mu przyświeca.
Korzyści: ilekroć paladyn Nowego Zakonu popełni grzech czyniąc coś dla dobra ojczyzny, nie musi odbywać pokuty, by odzyskać swe zdolności, jeśli powiedzie mu się rzut procentowy. Istnieje 50% szans, że mu się uda.
Brak: bez tego atutu paladyn po jakimkolwiek grzechu bez względu na dobro wyższe traci swe zdolności aż do odbycia pokuty.

W obronie ojczyzny
Walka w obronie ojczyzny paladyna Nowego Zakonu inspiruje jego towarzyszy. Dlatego gotowi są zginąć w jej imię, gdy tylko ten nimi dowodzi.
Korzyści: paladyn Nowego Zakonu gotowy jest na śmierć za ojczyznę, a jego pewność siebie daje jego towarzyszom w promieniu 9 metrów premię +2 do testów ataku i obrażeń, gdy walczą w obronie ojczyzny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Akademia techniki nowoczesnej Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin