Forum Twierdza Zaknafeina
Twierdza wyobraźni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasa prestiżowa-Krwawy Drwal

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Karczma Bohaterów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Podmroku

PostWysłany: Sob 23:22, 27 Sie 2005    Temat postu: Klasa prestiżowa-Krwawy Drwal

Krwawy Drwal
"Głowy są niczym drzewa - gdy wytniesz ich cały las, masz wielką satysfakcję i chęć, by ciąć dalej"
Wymagania:
Atrybuty S16+ BD16+
Bazowy atak +5
Charakter byle nie dobry
Atuty:
Potężny atak,
Rozszczepienie,
Większe rozszczepienie,
Uniki,
Tropienie

Specjalne:
zdobycie co najmniej 40 trofeów (głowy, uszy, palce pokonanych wrogów)
Charakterystyka:
Krwawi Drwale, zwani też Rębaczami, są nieco podobni do Rzeźników - kochają mordować. Są to najczęściej wojownicy, barbarzyńcy i tropiciele, którzy uwielbiają bitwy. W walce są podobni do zwierząt - zarówno z wyglądu, jak i z zachowania podczas walki. Nie sposób ich nie docenić - nigdy nie uciekną z pola walki, a zabijają wyłącznie dla przyjemności.

Poz. Bazowy atak wola Ref. Wyt. Zdolności klasowe
1 +1 +0 +0 +2 Szał, Zwierzęce ja
2 +2 +0 +0 +3 Tropienie, Szybkość zwierzęcia +3m
3 +3 +1 +1 +3 Potężna szarża
4 +4 +1 +1 +4 Niczym zwierzę
5 +5 +1 +1 +4 Dziki zew, Zwierzęca cecha
6 +6/+1 +2 +2 +5 Bestia 1/dzień, węch
7 +7/+2 +2 +2 +5 Umysł bestii, Instynkt łowcy
8 +8/+3 +2 +2 +6 Bestia 2/dzień
9 +9/+4 +3 +3 +6 Silne ciało, Ślepowidzenie 1,5m
10 +10/+5 +3 +3 +7 Bestia 3/dzień, Picie krwi

Objaśnienia:
Szał:
1 raz/ 4 poz. Krwawego Drwala, +2 do siły i budowy (1 pw. na poziom klasy prestiżowej), - 2 do KP, czas trwania - 2 rundy + premia z budowy. W pozostałych aspektach jak szał Barbarzyńcy (patrz Podręcznik Gracza D&D III edycja - Barbarzyńca)

Zwierzęce ja:
Umysł Krwawego Drwala staje się ograniczony = -2 do intelektu i roztropności, jednak jego ciało staje się dużo potężniejsze = +2 do siły i budowy. Jednak umysł Krwawego Drwala otrzymuje poważny defekt - łatwo wpada w gniew. Podczas walki po powaleniu wszystkich wrogów musi on wykonać rzut obronny na Wytrwałość o ST 18, lub losowo zaatakuje kompanów, gapiów, bądź cokolwiek w polu widzenia. Krwawy Drwal ma prawo do powtórzenia rzutu - może przerzucić wynik 1/ 2 rundy walki - jeśli mu się uda, uspokaja się i przestaje walczyć.

Potężna szarża(poziom 3):
Podczas szarży przeciw Krwawemu Drwalowi nie można wykonywać ataków okazyjnych i po jej zakończeniu nie otrzymuje kary -2 do KP.

Niczym zwierzę(poziom 4):
Krwawy Drwal powoli przechodzi metamorfozę - staje się zwierzęciem. Jego skóra twardnieje i pokrywa się szczeciną, co daje premię +2 do KP z naturalnego pancerza. Potrafi on też odtąd widzieć w ciemności na 18 m. Wyrastają mu kły(k6) i pazury(k4). Jednak jego zapotrzebowanie na jedzenie zwiększa się dwukrotnie, a charyzma spada o 2 punkty.

Dziki zew(poziom 5):
Wykonując akcję całorundową Krwawy Drwal może wydać dziki okrzyk bojowy. Wrogowie znajdujący się w promieniu 6 m muszą wykonać rzut obronny na Wytrwałość o ST 19, lub wpływa na nich efekt taki sam, jak przy zaklęciu Strach. Poza tym otrzymują oni 2k6 obrażeń. Okrzyk Krwawy Drwal może wznieść tyle razy, ile wynosi jego premia z budowy(zawsze przynajmniej 1). UWAGA! Szał i opisana dalej Zwierzęca cecha nie mają wpływu na liczbę okrzyków dziennie.

Zwierzęca cecha(poziom 5):
1 raz dziennie /3 poziomy Krwawy Drwal może przejąć jeden atrybut wybranego zwierzęcia(akcja całorundowa) - mogą to być siła, zręczność lub budowa. Atrybut utrzymuje się przez 2 h. Jest jednak jeden warunek - Krwawy Drwal musiał kiedyś zabić to zwierzę.

Bestia(poziom 6):
Krwawy Drwal na liczbę godzin równą jego poziomowi może przyjąć formę brunatnego niedźwiedzia, tygrysa lub wielkiej pantery(statystyki tygrysa). Krwawy Drwal musi raz podjąć decyzję, w co będzie się zmieniał - potem nie może już zmienić decyzji. Otrzymuje on także atuty wybranego zwierzęcia na czas, kiedy jest on w jego formie.

Węch(poziom 6):
Węszenie w promieniu 12 metrów. Z wiatrem zasięg wzrasta do 24 metrów. Pod wiatr maleje do 6 metrów. Gdy Krwawy Drwal kogoś tropi, otrzymuje +4 do Tajników Dziczy z węchu.

Umysł bestii(poziom 7):
umysł Krwawego Drwala staje się jeszcze mniej złożony - kolejne -4 do Intelektu. Zamiast tego otrzymuje odporność na ataki na umysł oraz strach.

Instynkt łowcy(poziom 7):
+4 do Tajników dziczy, Cichego poruszania, Nasłuchiwania, Zauważania i Ukrywania.

Silne ciało(poziom 9):
Ciało Krwawego Drwala staje się jeszcze doskonalsze. Dostaje on premię do siły i budowy +2 a jego naturalny pancerz wzrasta o +1. Zaczyna poruszać się jak zwierzę - na czterech kończynach, przez co jego szybkość wzrasta o kolejne 3m.

Picie krwi(poziom 10):
Po zabiciu jakiejś istoty Krwawy Drwal ma 2 rundy na wypicie jego krwi i pożywienie się jego ciałem. Traktuje się to jako pełnowartościowy posiłek, a poza tym na resztę dnia Krwawy Drwal przejmuje połowę KW zabitej istoty, przeliczalnej na zwierzęce KW, np. Krwawy Rębacz zabija Czerwonego Smoka o KW 16. Od razu zjada jego ciało i pije sycącą krew - daje mu to 8 KW(16:2=Cool zwierzęcia i związane z tym pw., rzuty obronne oraz premię do ataku na resztę dnia. Tej zdolności można użyć tylko raz dziennie. Nie działa ona na stwory bez fizycznego ciała (np. konstrukty) ani na nieumarłych, gdyż nie posiadają oni krwi.

Podobnie jak wcześniej:czekam na wsze uwagi dotyczące tej klasy. A co do nazwy-pozdrowienia Nojumi:P(on wie, o co chodzi:D)


Klasa jest autorstwa Zaknafeina mimo podobności do klas innych autorów. - Nojumi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nojumi
Poziom 7
Poziom 7



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Vast Nothingness of Space

PostWysłany: Nie 18:04, 28 Sie 2005    Temat postu:

Powiem jedno... Munczkinizm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
anaron_duke
Poziom 5
Poziom 5



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 22:40, 11 Wrz 2005    Temat postu:

Hmm... trochę przepakowana, co prawda klimatyczna, ale nie mogą niijak zrozumieć, dlaczego nazywa się Krwawy Drwal... mimo wyjaśnienia...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Karczma Bohaterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin