Forum Twierdza Zaknafeina
Twierdza wyobraźni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasa prestiżowa-Władca Bestii

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Karczma Bohaterów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Podmroku

PostWysłany: Sob 23:13, 27 Sie 2005    Temat postu: Klasa prestiżowa-Władca Bestii

Władca Bestii

"Prowadzi mnie instynkt"

Wymagania:
Atrybuty-Rzt13+ Cha12+
Bazowy atak +5
Charakter:Neutralny
Atuty: Czujność, Tropienie
Umiejętności:
Postępowanie ze zwierzętami ranga 5
Tajniki dziczy ranga 5
Charakterystyka:
Władcy Bestii osiągają mistrzostwo w zżyciu ze zwierzętami. Oni i ich zwierzęta często strzegą lasów i dzikich ostępów. Po tę klasę prestiżową najczęściej sięgają tropiciele i druidzi, czasem również barbarzyńcy. Dla Władcy Bestii jego zwierzęta są najważniejsze i każdy, kto je skrzywdzi, drogo mu za nie zapłaci.
Umiejętności klasowe: 4 + mod. z intelektu(klasowe jak tropiciel)
Kości wytrzymałości: k8

Poz. Bazowy atak wola Ref. Wyt. Zdolności klasowe
1 +0 +0 +0 +2 Zwierzęca przyjaźń
2 +1 +0 +0 +3
3 +2 +1 +1 +3 Zew dziczy
4 +3 +1 +1 +4
5 +3 +1 +1 +4 Więź
6 +4 +2 +2 +5
7 +5 +2 +2 +5 Wspaniały przyjaciel
8 +6 +2 +2 +6
9 +6 +3 +3 +6
10 +7 +3 +3 +7 Braterstwo krwi


Czary na dzień
Poz. I II III IV
1 - - - -
2 - - - -
3 0 - - -
4 0 - - -
5 1 0 - -
6 1 0 - -
7 2 1 0 -
8 2 1 0 -
9 2 2 1 0
10 2 2 1 1

Objaśnienia:
Biegłość w broni i w pancerzu: Broń prosta i żołnierska, pancerz lekki i średni.

Zwierzęca przyjaźń(poziom 1):
wykorzystując akcję całorundową, Władca Bestii może raz dziennie na każdy poziom rzucić ten czar. Może mieć tyle KW zwierząt, ile wynosi jego poziom razy 1,5. Zwierzęcymi przyjaciółmi mogą być zwierzęta i złowieszcze zwierzęta.

Zew dziczy(poziom 3):
W lesie Władca Bestii czuje się jak w domu - przebywając w nim otrzymuje następujące premie: +2 do testów umiejętności Tajniki dziczy, Nasłuchiwanie, Zauważanie, Ciche poruszanie, Ukrywanie, Pływanie, Postępowanie ze zwierzętami, Zwierzęca empatia, Wyczucie kierunku.

Więź(poziom 5):
Władca Bestii tworzy ze swoimi zwierzętami specyficzną więź, są one znacznie silniejsze, niż ich pobratymcy. Oto premie, które otrzymują, zgodnie z poziomem Władcy Bestii:

Poz.WładcyBestii Naturalnypancerz Intelekt Specjalne
1-2 +1 7 Czujność
3-4 +1 7 Więź empatyczna
5-6 +2 7 Rozmowa z Władcą Bestii
7-8 +2 8
9-10 +3 8 Rozmowa ze zwierzętami swego rodzaju


Czujność:
działa jak atut.

Więź empatyczna:
umożliwia na odległość 1,5 km patrzeć oczami zwierzęcia i porozumiewać się z nim (na wyższym poziomie lub za pomocą magii).

Rozmowa z Władcą Bestii:
dzięki temu Władca Bestii może rozmawiać ze zwierzętami pod swoją kontrolą i odwrotnie.

Rozmowa ze zwierzętami swojego rodzaju:
zwierzęta władcy mogą rozmawiać z innymi o podobnym rodzaju, np. wilk z innymi wilkami, psami, itp.

Wspaniały przyjaciel(poziom 7):
Władca Bestii i jego zwierzęta stają się wspaniałymi przyjaciółmi. Nawet pod wpływem magii zwierzęcy przyjaciele nie zaatakują Władcy i odwrotnie. Poza tym Władca może posiadać dodatkowego zwierzęcego towarzysza, niezależnego od maksymalnego KW innych zwierząt. Taki towarzysz może mieć tyle KW, ile ma Władca Bestii. Warunek: Władca musiał uratować mu życie, bądź zrobić jakiś inny uczynek, który zmieni nastawienie zwierzęcia do niego.

Braterstwo krwi(poziom 10):
Władca Bestii wspaniale zżył się już ze swymi zwierzętami, co spowodowało, że posiadł specjalną umiejętność: potrafi przybrać kształt każdego zwierzęcia, które jest w danej chwili jego zwierzęcym towarzyszem. Może to zrobić dwa razy dziennie. W zwierzęcej postaci nie może rzucać czarów. Władca Bestii może trwać w swojej zwierzęcej formie ile chce. Ekwipunek zmienia się wraz z nim.

Lista czarów Władcy Bestii:
Poziom I:
Magiczny kieł, Oplątanie, Opóźnienie trucizny, Przejście bez śladu, Wykrycie wnyków i jam, Wezwanie naturalnego sojusznika I

Poziom II:
Leczenie lekkich ran, Uśpienie, Wezwanie naturalnego sojusznika II, Wnyki.

Poziom III:
Chodzenie po wodzie, Kształt drzewa, Leczenie średnich ran, Usunięcie choroby, Wezwanie naturalnego sojusznika III, Większy magiczny kieł.

Poziom IV:
Drzewny krok, Leczenie poważnych ran, Polimorfowanie siebie, Swoboda ruchu, Wezwanie naturalnego sojusznika IV.

UWAGA! Opisy czarów znajdziesz w Podręczniku gracz(skrócony opis w liście czarów tropiciela).

Mile widziane uwagi do tej klasy:)
Klasa ta jest autorstwa Zaknafeina mimo podobności do innych klas. - Nojumi


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nojumi
Poziom 7
Poziom 7



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Vast Nothingness of Space

PostWysłany: Nie 18:06, 28 Sie 2005    Temat postu:

Munczkinizm... Zastanawiajcie się jak coś tworzycie... chyba, że dla was najważniejszy jest Power Gamin'.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Podmroku

PostWysłany: Pon 22:35, 29 Sie 2005    Temat postu:

nie zgadzam się że to munczkinizm, bo są klasy prestiżowe o wiele potężniejsze autorstwa twórców D&D, np. Szermierz i Ninja Półksiężyca z Miecza i Pięści, Krasnoludzki Obrońca i Skrytobójca z Podręcznika Mistrza Podziemii, Władca Szarosinych z Księgi i Krwii, Władca Zwierząt, Cyklon czy Szalony Berseker z Władców Dziczy...Moje prestiżówki dają możliwości wcale nie większe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nojumi
Poziom 7
Poziom 7



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Vast Nothingness of Space

PostWysłany: Śro 11:30, 31 Sie 2005    Temat postu:

Zaknafein napisał:
nie zgadzam się że to munczkinizm, bo są klasy prestiżowe o wiele potężniejsze autorstwa twórców D&D, np. Szermierz i Ninja Półksiężyca z Miecza i Pięści, Krasnoludzki Obrońca i Skrytobójca z Podręcznika Mistrza Podziemii, Władca Szarosinych z Księgi i Krwii, Władca Zwierząt, Cyklon czy Szalony Berseker z Władców Dziczy...Moje prestiżówki dają możliwości wcale nie większe...


Jak Ci pisałem, a nawet założyłem osobny temat, twoja prestiżówka jest o wiele potężniejsza. A wrażenie, że te klasy, które podałeś są potężniejsze wynika albo z błędów w tłumaczeniu albo z błędnej interpretacji. A ta klasa zakrawa na Munczkinizm ponieważ jest przepakowana, a jedyne do czego dąży to tylko być jak najpotężniejszym.
Przy k8 życia ma na 10 lvl 7 bab, normalne rzuty obronne, 4 + int umiejętności, biegłości w broniach, czary do 4 lvl, biegłości w pancerzach, przepakowane zdolności dodatkowe. Pokaż mi pcr z podręcznika lub dodatku, która jest bardziej przepakowana. Krasnoludzki Obrońca jest potężny ale i tak dużo słabszy, skrytobójca tak samo. Z tego co pamiętam szermierz jedyne co miał wypasione to premia do kp z intelektu, więc nie jest to raczej postać dla munczkinowców bo oni dają mało w intelekt chyba, że są czarodziejami. Władcy Szarosinych nie sprawdzałem, Wladca zwierząt nie jest taki potężny, Cyklon jest potężny ale zachowuje częściowo równowagę. Szalony Berseker (Frenzy Berserker) patrz temat: http://www.twierdzazaknafeina.fora.pl/viewtopic.php?t=69 gdzie pisałem o albo błędnej interpretacji twojej, albo błędnej interpretacji tłumaczy. Edycja 3.0 eng, a następnie 3.5 eng wszystko ładnie wyjaśnia. W 3.0 dużo klas było niezrównoważonych. Tak, że jak dla mnie twoje prestiżówki (bardziej Krwawy Drwal) są przepakowane. A KD zdecydowanie podpada pod munczkinizm.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Communites est
Gość






PostWysłany: Śro 11:34, 31 Sie 2005    Temat postu:

Cóż, zgodzę się z Nojumim. Twoje klasy są munczkinowskie ]:-> Ale to dla niektórych dobrze. Są zdecydowanie potężniejsze od tych z podręczników (zaznaczam, że mam angielskie wersje). Ale przecież o to chodzi. Być jak najpotężniejszym, mieć jak najwięcej najpotężniejszych broni, zostawić drużynę w tyle, żeby podziwiali nasze skucesy :-> Ale munczkin zaraz powie, że on tak nie robi;) Albo, co lepsze, że o to właśnie chodzi w RPG... I ma racje! No prawie;) Bo o to chodzi, ale w _c_RPG. :->
Powrót do góry
anaron_duke
Poziom 5
Poziom 5



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 20:01, 17 Wrz 2005    Temat postu:

Trochę ciekawe, acz ostatecznie wcale nie jest munczkinowskie - tracimy kość k10 na rzecz k8, atak, a dostajemy trochę szybciej czary i ciewkawe zdolności. Osłabiłbym teoretycznie Braterstwo Krwi - ale że najszybciej się je osiągnie dopiero na 15 poziomie, to może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Karczma Bohaterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin