Forum Twierdza Zaknafeina
Twierdza wyobraźni...
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wojownik Zen

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Karczma Bohaterów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zaknafein
Mroczny Fechmistrz



Dołączył: 06 Sie 2005
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: z Podmroku

PostWysłany: Pon 22:47, 25 Cze 2007    Temat postu: Wojownik Zen

Wojownik Zen


Nie każdy wojownik decyduje się na przywdzianie pełnej zbroi płytowej, wzięcie wielkiego miecza i walczenie nim używając siły mięśni i bezwładności.
Dla niektórych walka to pewna misja, ścieżka, którą się kroczy. Tacy osobnicy chcą zjednoczyć się z orężem, wejść na wyższy poziom świadomości i poznania. Przez medytację i skupienie osiągają niesamowite mistrzostwo w walce i potrafią dokonywać cudów ze swym orężem.

Kość wytrzymałości: k8

Wymagania

Bazowa premia do ataku +6
Charakter: dowolny nie chaotyczny
Atuty: Biegłość w broni (prosta, żołnierska i dowolna egzotyczna), Finezja w broni (dowolna), Uniki, Szybkie wyciąganie broni, Zmysł walki.
Koncentracja 2 rangi, Równowaga 4 rangi, Skakanie 4 rangi, Upadanie 4 rangi

Umiejętności klasowe

Umiejętności klasowe Wojownika Zen (i atrybut kluczowy dla każdej z nich):
Koncentracja(bd), Pływanie(s), Profesja(rzt), Równowaga(zr), Rzemiosło(int), Skakanie(s), Upadanie(zr), Wspinaczka(s), Wyzwalanie się (zr).

Tabela
Poziom_Bazowy atak_Wytrwałość_Refleks_Wola_Specjalne
__1_______+1_________+2______+0____+0___Zmysł Zen,
__2_______+2_________+3______+0____+0___Sztuka Zen
__3_______+3_________+3______+1____+1___Akrobacja
__4_______+4_________+4______+1____+1___Skok w chmury
__5_______+5_________+4______+1____+1___
__6_______+6_________+5______+2____+2___Zabójcza finezja
__7_______+7_________+5______+2____+2___Kunszt Zen
__8_______+8_________+6______+2____+2___
__9_______+9_________+6______+3____+3___Szósty zmysł
__10______+10________+7______+3____+3___Jedność z bronią

Właściwości klasowe

Biegłość w broni i pancerzu: Wojownik Zen nie może używać pancerza. Gdy to zrobi, nie jest w stanie korzystać ze specjalnych właściwości tej klasy.
Zmysł Zen: Wojownik Zen dodaje modyfikator z roztropności do swojego KP.
Sztuka Zen: Wojownik Zen posługuje się orężem dzięki instynktowi i umiejętności wykorzystania wewnętrznej energii ki. Raz dziennie na dwa poziomy tej klasy prestiżowej może na okres 5 minut zyskać biegłość w dowolnej broni, w którą przeleje swe ki.
Akrobacja: Wojownik Zen walczy robiąc salta, piruety, przewrotki itp. Jeśli ma możliwość (chodzi o pole walki) może wykonać test umiejętności skakanie bądź upadanie (zależnie od efektu, który chce uzyskać) p ST 15 (MG może zwiększyć ST zależnie od rodzaju akrobacji o pola walki, by wykonać specjalny atak (będący akcją całorundową) i dodać do ataku i obrażeń +2 (jeśli atak będzie naprawdę wymyślny i trudny, premia ta może być wyższa). Jeśli jednak test umiejętności (nie ataku, który wykonuje się po udanym teście umiejętności), Wojownik Zen automatycznie chyba, naraża się na okazyjny atak i odsłania się, dostając karę -2 do KP do końca rundy.
Skok w chmury: od 4 poziomu skakanie Wojownika Zen nie jest ograniczone jego wzrostem.
Zabójcza finezja: Wojownik Zen tak bardzo skupia się na walce opartej na zręczności, że zaniedbuje siłę, przez co dostaje karę -2 do tego atrybutu. Jednakże jego niezwykłe umiejętności pozwalają mu dodać modyfikator od zręczności do obrażeń, gdy posługuje się bronią, w której ma finezję.
Kunszt Zen[b/]: jest to ulepszona wersja Sztuki Zen, dzięki której Wojownik Zen może dodatkowo oprócz biegłości zyskać finezję w danej broni (ale nie Zabójczą finezję!) od 7 poziomu.
[b]Szósty zmysł
: dzięki tej umiejętności Wojownik Zen staje się odporny na flankowanie i dostaje +2 do rzutów obronnych przeciwko pułapkom.
Jedność z bronią: tą umiejętność Wojownik Zen zdobywa na 10 poziomie i dotyczy ona tylko tej broni, w której ma biegłość dzięki atutowi, a nie dzięki umiejętności Kunszt Zen. Jedność z bronią zapewnia Wojownikowi Zen możliwość wejścia w rodzaj transu na okres tylu rund, ile wynosi jego modyfikator z roztropności +4. Na ten okres czasu Wojownik Zen może dodać swój modyfikator z roztropności to obrażeń, ataku i budowy. Zdolność tą Wojownik Zen może wykorzystać dwa razy dziennie(z tym, że raz na walkę), jednak wymaga ona wielkiego wysiłku i przez resztę walki, podczas której jej używa aż do odpoczynku trwającego minimum godzinę otrzymuję karę -2 do siły i budowy z powodu wyczerpania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Twierdza Zaknafeina Strona Główna -> Karczma Bohaterów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin